Thuiswinkel.org
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Betalen

    Bij Ledlichtdiscounter.nl kun je altijd veilig, snel en gemakkelijk op verschillende manieren betalen. Wij accepteren de volgende betaalmethoden: 
    - iDeal
    - PayPal
    - CreditCard
    - Bankoverschrijving
    - Klarna - achteraf betalen binnen 30 dagen voor consumenten 
    - Biller - achteraf betalen binnen 30 dagen voor zakelijke klanten
    - Bancontact (voor Belgische klanten)
    - Belfius (voor Belgische klanten)
    - KBC (voor Belgische klanten)
    - Apple pay

    Indien je voor bankoverschrijving kiest, let er dan wel op dat het verwerken van je bestelling 1 werkdag langer kan duren. Wij verwerken je order pas wanneer het aankoopbedrag voldaan is. Je kunt onze bankgegevens vinden op de factuur.

    Indien je kiest voor achteraf betalen met Klarna of Biller, let er wel op dat je dan direct aan Klarna of Biller betaald. Je krijgt een aparte mail met de betaalinstructies van Klarna of Biller.  

    Consument
    Nu kopen en achteraf betalen binnen 30 dagen? Geen probleem. Je kan kiezen voor Klarna bij het afrekenen en je betaald het volledig aankoopbedrag binnen 30 dagen direct aan Klarna. Wij versturen jouw bestelling direct na het plaatsen van de bestelling. 

    Bedrijf 
    Doe je aankoop namens een bedrijf of ben je ZZPer en wil je achteraf betalen? Dat is mogelijk door te kiezen voor Biller bij het afrekenen. Je hoeft niet direct te betalen, maar achteraf binnen 30 dagen. De betaling kan je direct aan Biller doen. 

    Scholen, gemeenten en instellingen

    Mocht je een bestelling willen plaatsen namens een school, gemeente of instelling dan kun jij jouw bestelling online plaatsen en kiezen voor bankoverschrijving als betaalmethode. Als jij jouw bestelling hebt afgerond, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op ter bevestiging. Wij gaan jouw order dan direct verwerken. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.

    Bestellen

    Stap 1: Plaats de gewenste artikelen in je winkelmand.

    Stap 2: Als laatste stap in het bestelproces vul je jouw gegevens in. Kies een verzendmethode en de betalingsmethode. Controleer je bestelling en je adresgegevens.

    Stap 3: Na het plaatsen van de gewenste artikelen en het controleren van alle gegevens. Kun je jouw bestelling afronden met de gekozen betaalmethode.

    Stap 4: Zodra je bestelling succesvol is afgerond ontvang je een bevestigingsmail met als bijlage de factuur van je bestelling. Bestel je op de werkdagen vóór 19:00 uur, dan heb jij je bestelling morgen in huis.

    Heb je net besteld, maar toch een foutje gemaakt? Neem dan z.s.m. telefonisch, per mail of via de chat contact op met onze klantenservice. Mocht je de fout pas later ontdekken dan kan jouw bestelling al verwerkt en verzonden zijn. Je hebt altijd 30 dagen de tijd om je order te retourneren naar ons.

    Zodra wij je bestelling hebben verwerkt ontvang je automatisch een e-mail naar de opgegeven e-mailadres met het Track & Trace nummer van de zending. Aan de hand van dit Track & Trace nummer kun je jouw bestelling op de website van DPD volgen.

    Heb je op de werkdagen (ma.t/m vr.) vóór 19:00 uur besteld? Dan sturen wij je bestelling dezelfde dag naar je toe. Heb je na 19:00 uur besteld? Dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd. Bestel je in het weekend? Dan wordt je bestelling op maandag verzonden.

    DPD verzendkosten zijn €4,95 

    GLS verzendkosten zijn €8,95 

    Gratis voor bestellingen binnen Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden) en België vanaf € 49,- zowel thuis of bij een DPD / GLS pakketshop.

    Bij een verzending naar de waddeneilanden zijn de verzendkosten €9,95.

    De genoemde verzendkosten zijn inclusief BTW.

    Ja, bij het afrekenen kun je kiezen om je bestelling af te halen bij een DPD pakket service punt of in ons magazijn in Almere. Kies je voor afhalen bij een DPD pakket service punt, dan kun je jouw pakket de eerstvolgende (werk)dag afhalen. Houd de track&trace mail in de gaten. Afhalen in ons magazijn is mogelijk op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 18:00 uur. Let op u dient van te voren te hebben besteld. Op locatie is het voor consumenten niet mogelijk om te bestellen.

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

    Garantie

    Voor de producten die wij verkopen op onze website beiden wij garantie tussen 3 en 5 jaar aan. De garantieperiode verschilt per product. In de specificaties bij ieder product wordt aangegeven hoelang er garantie wordt verleend. Het retourneren van de producten gaan kosteloos.

    Heb je een defect product die binnen de garantie valt? Die je ook vervangt wil hebben? Stuur ons dan een e-mail met je ordernummer en een duidelijke omschrijving van het defecte product met eventuele foto’s.

    Je meldt het defecte product bij ons aan, door een e-mail te sturen. Vervolgens ontvang je vanuit onze klantenservice de retourinformatie. Als jouw defecte product “goedgekeurd” is, sturen wij je een nieuw product toe. Retourneer het product binnen 14 dagen tenzij anders vermeld, om extra kosten te voorkomen. Deze extra kosten bestaan uit de prijs van het artikel en de retourkosten.

    Wij verzoeken je om binnen 5 dagen na ontvangst van jouw order een mail te sturen naar: [email protected] Vermeld je ordernummer in de mail met als onderwerp ‘schade’.

     

    Zodra je defecte producten bij ons aanmeldt, zullen wij je in de retourinformatie aangeven of deze retour gestuurd moeten worden.

    Nee. Op het moment dat de producten niet meer in bezit zijn, kun je geen gebruik maken van de garantie. De defecte producten dienen namelijk naar ons geretourneerd te worden.

    Op het moment dat je een defect product bij ons aanmeldt, ontvang je bij de retourinformatie een retourlabel. Met deze label kun je het defecte product kosteloos terugsturen.

    Retourneren

    Het is zeker mogelijk om je bestelling te retourneren. Hiervoor gelden de normale retourvoorwaarden. Je hebt 60 dagen na ontvangst van je order de tijd om jouw bestelling te retourneren.

    Wij verzoeken je om binnen 5 dagen na ontvangst van je order een mail te sturen naar: [email protected] Vermeld je ordernummer in de mail met als onderwerp ‘schade’.

    Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben.

    Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 

    Je kunt een retouraanvraag aanmelden via het retourportaal. Als je moeite hebt met het inloggen via ons retourportaal, kun je altijd een mail sturen naar [email protected] met je ordernummer als onderwerp. 

     

    Heb je meer dan een orders geplaatst en wil je deze beiden retourneren?

    Dat kan! Graag via ons retourportaal vermelden welk artikel hoort bij welk ordernummer die je wenst samen te retourneren in dezelfde doos.  

    (1) Je meldt dan nog een retouraanvraag via het retourportaal voor het product van een ander order die je ook wenst te retourneren
    (2) Kies voor de optie ‘Ik heb al een retourlabel aangevraagd’ in de verzendmethode.
    (3) Print het retourformulier uit en voeg het toe aan jouw pakket. Er zitten nu twee retourformulier in de doos van beiden orders die je wilt retourneren.

    Wij verzoeken je eerst een retouraanvraag te vermelden via ons retourportaal. Je kunt dan kiezen voor de optie 'zelf opsturen via een postkantoor'.

    Als je ervoor kiest om zelf je order als retour opsturen zonder gebruik van ons retourlabel via ons retourportaal, graag altijd jouw ordernummer vermelden op het retourlabel. 

    Je retour kan naar:
    (Jouw ordernummer)
    Koningsbeltweg 51
    1329 AE
    Almere 

    Je dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten. Mocht je jouw gehele bestelling retourneren dan krijg je het volledige aankoopbedrag gecrediteerd.

    Indien je jouw zakelijke order terugstuurt, verrekenen wij €5,95 verzendkosten. Dit zijn kosten die wij betaald hebben aan de vervoerder. Wij zijn genoodzaakt dit te doen, zodat wij onze prijzen van producten zo laag mogelijk kunnen houden. Wij crediteren nooit de retourkosten.

    Mocht je bestelling defect zijn aangekomen of heb je de verkeerde producten ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Je ontvangt van onze klantenservice een DPD retourlabel waarmee je de defecte producten of verkeerd geleverde producten kosteloos retour kan sturen. Retour de producten binnen 14 dagen.

    Dan kun je binnen 7 dagen na aanvraag van jouw retour naar ons magazijn gaan om het retour pakket af te leveren. 

    Ons magazijn adres:

    (Jouw ordernummer)

    Koningsbeltweg 51
    1329AE Almere
    Nederland 

    Wij vragen je vriendelijk deze te retourneren binnen 7 dagen (i.v.m COVID-19 is onze retourtermijn uitgesteld).

    Particulier klanten krijgen het volledige aankoopbedrag gecrediteerd.

    Echter voor bedrijven zijn wij genoodzaakt de oorspronkelijke verzendkosten van 4,95 per pakket in rekening te brengen.

    Wij behandelen je retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst.

    Het totaal aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt.

    Echter voor bedrijven zijn wij genoodzaakt de oorspronkelijke verzendkosten van 4,95 per pakket in rekening te brengen.

    Je hebt het recht jouw bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave te retourneren.

    Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan is het nodig om het product te testen. Hierdoor kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Let op: Indien de originele verpakking beschadigd aankomt of ontbreekt kan er 20% tot max. 50% van het aankoopbedrag ingehouden. Deze percentages zijn slechts een indicatie.

    Ja, dat kan! De snelste manier om iets te ruilen is door een nieuwe bestelling te plaatsen. De artikelen die je wilt retourneren kun je retour sturen. Je dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten. Je retourverzending zal na 3-5 dagen worden verwerkt.

    Vanaf het moment dat wij je retour hebben ontvangen hanteren wij 3-5 werkdagen om dit te verwerken. Wij houden je per e-mail op de hoogte van de status van jouw retourzending. Bij een credit, ontvang je het geldbedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening waarmee je betaald hebt nadat je de creditfactuur per e-mail ontvangen hebt. 

    Laat een reactie achter

    * Verplichte velden

    Heb je al een klantaccount?

    Log hieronder in of maak een nieuwe account aan

    Hulp of advies nodig? Neem dan direct contact met ons op

    Bel ons

    Ma. t/m vr. van 09:00 tot 18:00

    036 525 14 44

    E-mail

    Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren

    [email protected]

    Social media

    Volg ons ook via social media

    9,2Wij scoren een 9,2 op Webwinkelkeur
    Review Logo

    Ledlichtdiscounter.nl

    Koningsbeltweg 51
    1329AE Almere
    Nederland Bekijk op Google Maps

    NL859167331B01
    72596619

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking