Thuiswinkel.org
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Betalen

    Bij de Ledlichtdiscounter.nl kunt u altijd veilig, snel en gemakkelijk op verschillende manieren betalen. Wij accepteren de volgende betaalmethoden: 
    - iDeal
    - PayPal
    - MasterCard
    - VISA Card
    - Bancontact (voor Belgische klanten)
    - Belfius (voor Belgische klanten)
    - KBC (voor Belgische klanten)
    - Bankoverschrijving
    - Klarna - achteraf betalen binnen 14 dagen voor consumenten 

    Indien u voor bankoverschrijving kiest, let u er dan wel op dat het verwerken van uw bestelling 1 werkdag langer kan duren. Wij verwerken uw order pas wanneer het aankoopbedrag voldaan is. U kunt onze bankgegevens vinden op de factuur.

    Doet u een aankoop namens een bedrijf (B.V. of N.V.) ? Vraag ons naar de mogelijkheid om op rekening een aankoop te doen. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar [email protected]

    Mocht u een bestelling willen plaatsen namens een school, gemeente of instelling dan kunt u uw bestelling online plaatsen en kiezen voor bankoverschrijving als betaalmethode. Als u uw bestelling heeft afgerond, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op ter conformatie. Wij gaan uw order dan direct verwerken. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.

    Bestellen

    Stap 1: Plaats de gewenste artikelen in uw winkelmand.

    Stap 2: Als laatste stap in het bestelproces vult u uw gegevens in. Kies een verzendmethode en de betalingsmethode. Controleer uw bestelling en uw adresgegevens.

    Stap 3: Na het plaatsen van de gewenste artikelen en het controleren van alle gegevens. Kunt u uw bestelling afronden met de gekozen betaalmethode.

    Stap 4: Zodra uw bestelling succesvol is afgerond ontvangt u een bevestigingsmail met als bijlage de factuur van uw bestelling. Bestelt u op de werkdagen vóór 18:00 uur dan heeft u uw bestelling morgen in huis.

    Heeft u net besteld maar toch een foutje gemaakt? Neem dan z.s.m. telefonisch, per mail of via de chat contact op met onze klantenservice. Mocht u de fout pas later ontdekken dan kan uw bestelling al verwerkt en verzonden zijn. U heeft altijd 30 dagen de tijd om uw order te retourneren naar ons.

    Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt ontvangt u automatisch een e-mail naar de opgegeven e-mailadres met het Track & Trace nummer van de zending. Aan de hand van dit Track & Trace nummer kunt u uw bestelling op de website van DPD volgen.

    Heeft u op de werkdagen (ma.t/m vr.) vóór 18:00 uur besteld? Dan sturen wij uw bestelling dezelfde dag naar u toe. Heeft u na 18:00 uur besteld? Dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd. Bestelt u in het weekend? Dan wordt uw bestelling op maandag verzonden.

    DPD verzendkosten zijn €4,95 (voor pakketten onder de 150cm) en €6,95 (voor pakketten 150cm of langer). Verzendkosten zijn afhankelijk van het pakket formaat.

    GLS verzendkosten zijn €6,95 (voor pakketten onder de 150cm) en 7,95 (voorpakketten 150cm of langer). 

    Gratis voor bestellingen binnen Nederland en België vanaf € 49,- zowel thuis of bij een DPD / GLS pakketshop.

    Ja, bij het afrekenen kunt u kiezen om uw bestelling af te halen bij een DPD pakket service punt of in ons magazijn in Almere. Kiest u voor afhalen bij een DPD pakket service punt, dan kunt u uw pakket de eerstvolgende (werk)dag afhalen. Houd de track&trace mail in de gaten. Afhalen in ons magazijn is mogelijk op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 18:00 uur.

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

    Garantie

    Voor de producten die wij verkopen op onze website beiden wij garantie tussen 3 en 5 jaar aan. De garantieperiode verschilt per product. In de specificaties bij ieder product wordt aangegeven hoelang er garantie wordt verleend. Het retourneren van de producten gaan kosteloos.

    Heeft u een defect product die binnen de garantie valt? Die u ook vervangend wil ontvangen? Stuur ons dan een e-mail met uw ordernummer en een duidelijke omschrijving van het defecte product met eventuele foto’s.

    U meldt het defecte product bij ons aan, door een e-mail te sturen. Nadat ontvangt u vanuit onze klantenservice de retourinformatie. Als uw defecte product “goedgekeurd” is, sturen wij u een nieuw product toe. Retourneer het product binnen 14 dagen tenzij anders vermeld, om extra kosten te voorkomen. Deze extra kosten bestaan uit de prijs van het artikel en de retourkosten.

    Wij verzoeken u om binnen 5 dagen na ontvangst van uw order een mail te sturen naar: [email protected] Vermeld uw ordernummer in de mail met als onderwerp ‘schade’.

     

    Zodra u defecte producten bij ons aanmeld, zullen wij u in de retourinformatie aangeven of deze retour gestuurd moeten worden.

    Nee, op het moment dat de producten niet meer in bezit heeft kunt u geen gebruik maken van de garantie. De defecte producten dienen namelijk naar ons geretourneerd te worden.

    Op het moment dat u een defect product bij ons aanmeldt ontvangt u bij de retourinformatie een retourlabel. Met deze label kunt u het defecte product kosteloos terugsturen.

    Retourneren

    Het is zeker mogelijk om uw bestelling te retourneren. Hiervoor gelden de normale retourvoorwaarden. U heeft 60 dagen na ontvangst van uw order de tijd om uw bestelling te retourneren.

    Wij verzoeken u om binnen 5 dagen na ontvangst van uw order een mail te sturen naar: [email protected] Vermeld uw ordernummer in de mail met als onderwerp ‘schade’.

    Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.

    Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 

    U kunt een retouraanvraag aanmelden via het retourportaal. Als u moeite heeft met het inloggen via ons retourportaal, kunt u altijd een mail sturen naar [email protected] met uw ordernummer als onderwerp. 

     

    Heeft u meer dan een orders geplaatst en wilt u deze beiden retourneren?

    Dat kan! Graag via ons retourportaal vermelden welk artikel hoort bij welk ordernummer die u wenst samen te retourneren in dezelfde doos.  

    (1) U meldt dan nog een retouraanvraag via het retourportaal voor het product van een ander order die u ook wenst te retourneren
    (2) Kies voor de optie ‘Ik heb al een retourlabel aangevraagd’ in de verzendmethode.
    (3) Print het retourformulier uit en voeg het toe aan uw pakket. Er zitten nu twee retourformulier in de doos van beiden orders die u wilt retourneren.

    U dient eerst een retouraanvraag te vermelden via ons retourportaal. U kunt dan kiezen voor de optie 'zelf opsturen via een postkantoor'.

    Als u kiest om zelf uw order als retour opsturen zonder gebruik van onze retourlabel via ons retourportaal, graag altijd uw ordernummer vermelden op het retourlabel. 

    Uw retour kan naar:
    (Uw ordernummer)
    Koningsbelt 51
    1329 AE
    Almere 

    U dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten. Mocht u uw gehele bestelling retourneren dan krijgt u het volledige aankoopbedrag gecrediteerd.

    Indien u uw zakelijke order terugstuurt, verrekenen wij €5,95 verzendkosten. Dit zijn kosten die wij betaald hebben aan de vervoeder. Wij zijn genoodzaakt dit te doen, zodat wij onze prijzen van producten zo laag mogelijk kunnen houden. Wij creditteren nooit de retourkosten.

    Mocht uw bestelling defect zijn aangekomen of heeft u de verkeerde producten ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice. U ontvangt van onze klantenservice een DPD retourlabel waarmee u de defecte producten of verkeerd geleverde producten kosteloos retour kan sturen. Retour de producten binnen 14 dagen.

    Dan kunt u binnen 7 dagen na aanvraag van uw retour naar ons magazijn gaan om het retour pakket af televeren. 

    Ons magazijn adres:

    (uw ordernummer)

    Koningsbeltweg 51
    1329AE Almere
    Nederland 

    Wij vragen u vriendelijk deze te retourneren binnen 7 dagen (i.v.m COVID-19 is ons retourtermijn uitgesteld).

    Particulier klanten krijgen het volledige aankoopbedrag gecrediteerd.

    Echter voor bedrijven zijn wij genoodzaakt de oorspronkelijke verzendkosten van 5,95 per pakket in rekening te brengen.

    Wij behandelen uw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst.

    Het totaal aankoopbedrag wordt op de rekening waarmee u betaald heeft teruggestort.

    Echter voor bedrijven zijn wij genoodzaakt de oorspronkelijke verzendkosten van 5,95 per pakket in rekening te brengen.

    U heeft het recht uw bestelling tot 60 dagen na ontvangst zonder opgave te retourneren.

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan is het nodig om het product te testen. Hierdoor kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

    Let op: Indien de originele verpakking beschadigd aankomt of ontbreekt wordt er 20% tot max. 50% van het aankoopbedrag ingehouden. 

    Ja dat kan! De snelste manier om iets te ruilen is door een nieuwe bestelling te plaatsen. De artikelen die u wilt retourneren kunt u retour sturen. U dient zelf zorg te dragen voor de retourkosten. U retourverzending zal na 3-5 dagen worden verwerkt.

    Vanaf het moment dat wij uw retour hebben ontvangen hanteren wij 3-5 werkdagen om dit te verwerken. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw retourzending. Bij een credit, ontvangt u het geldbedrag binnen 3 werkdagen terug op de rekening waarmee u betaald heeft nadat u de creditfactuur per e-mail ontvangen heeft. 

    Laat een reactie achter

    * Verplichte velden

    Heeft u al een klantaccount?

    Log hieronder in of maak een nieuwe account aan

    Hulp of advies nodig? Neem dan direct contact met ons op

    Bel ons

    Ma. t/m vr. van 09:00 tot 18:00

    036 525 14 44

    E-mail

    Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren

    [email protected]

    Social media

    Volg ons ook via social media

    9,2Wij scoren een 9,2 op Webwinkelkeur
    Review Logo

    Ledlichtdiscounter.nl

    Koningsbeltweg 51
    1329AE Almere
    Nederland Bekijk op Google Maps

    NL859167331B01
    72596619

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking