Thuiswinkel.org
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    EK-2024 DEALS: Gebruik de code "EK2024" voor 10% korting op de gehele bestelling Bekijk hier onze hardlopers!

    EK-2024 DEALS: Gebruik de code "EK2024" voor 10% korting op de gehele bestellingEK-2024 DEALS: Gebruik de code "EK2024" voor 10% korting op de gehele bestellingBekijk hier onze hardlopers!

  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    EK-2024 DEALS: Gebruik de code "EK2024" voor 10% korting op de gehele bestellingEK-2024 DEALS: Gebruik de code "EK2024" voor 10% korting op de gehele bestellingBekijk hier onze hardlopers!

    Garantie en Klachten

    Garantie

    Wij doen ons best om onze producten in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Wij bieden standaard 1 tot 10 jaar garantie op al onze producten. Raadpleeg hiervoor de productspecificaties bij het desbetreffende artikel.

    De door ons aangeboden garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

    De garantie is geldig bij een normaal gebruik van maximaal 8 tot 12 uur per dag. Indien deze 12 uur per dag overschreden wordt, dan vervalt de garantie. 

    Klachten

    Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen door een mail naar ons te sturen. Dit kan via: [email protected]. Wij zullen doorgaans binnen 2 werkdagen reageren en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.


    Wat gebeurt er als ik de defecte product(en) niet retourneer? 

    • Als je kosteloos een of meer vervangende producten van ons toegestuurd hebt gekregen in verband met garantie en je de defecte artikel(en) niet geretourneerd hebt binnen de 60 dagen retourtermijn (tenzij je anders geïnformeerd bent), zijn wij helaas genoodzaakt om het aankoopbedrag van het product(en) in rekening te brengen. 
    • Als je het product voor een of andere reden niet kan retourneren (i.v.m. Covid-19), graag dit aan onze klantenservice vermelden. Wij zullen jouw retourtermijn dan tijdelijk uitstellen.

    Heb je al een klantaccount?

    Log hieronder in of maak een nieuwe account aan

    Hulp of advies nodig? Neem dan direct contact met ons op

    Bel ons

    Ma. t/m vr. van 09:00 tot 18:00

    036 525 14 44

    E-mail

    Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren

    [email protected]

    Social media

    Volg ons ook via social media

    9,2Wij scoren een 9,2 op Webwinkelkeur
    Review Logo

    Ledlichtdiscounter.nl

    Koningsbeltweg 51
    1329AE Almere
    Nederland Bekijk op Google Maps

    NL859167331B01
    72596619

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking