Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best om de LED bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden*. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Als u voor GLS kiest dient u voor 17:00 te bestellen, anders wordt uw bestelling pas de volgende werkdag opgestuurd.

Als u kiest voor GLS, dan ontvangt u direct na uw bestelling een e-mail met daarin een track & trace code om uw bestelling te kunnen volgen.

Verzendkosten

DPD verzendkosten zijn €4,95 (voor pakketten onder de 150cm) en €6,95 (voor pakketten 150cm of langer). Verzendkosten zijn afhankelijk van het pakket formaat.

GLS verzendkosten zijn €6,95 (voor pakketten onder de 150cm) en 7,95 (voorpakketten 150cm of langer). 

Gratis voor bestellingen binnen Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden) en België vanaf € 49,- zowel thuis of bij een DPD / GLS pakketshop.

Bij een verzending naar de waddeneilanden zijn de verzendkosten €9,95.

De genoemde verzendkosten zijn inclusief BTW.

Levertijd

Levering verloopt geheel via DPD tenzij anders aangegeven. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. U ontvangt na uw bestelling van ons een Track & Trace e-mail. Hiermee kunt u uw pakket volgen. 

Heeft u gekozen voor aflevering bij een DPD servicepunt? Houd er dan rekening mee dat uw pakket de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) bij het DPD punt geleverd wordt. Haal het pakket binnen 7 werkdagen op. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met het DPD punt, dit om retournering van het pakket en extra verzendkosten te voorkomen.

Bekijk hier alle DPD punten: alle DPD servicepunten

Bekijk hier alle GLS punten: alle GLS servicepunten

Wat doet de vervoerder als u niet thuis bent bij bezorging?

U kunt als klant kiezen tussen twee verschillende vervoerders, namelijk: DPD en GLS.

Beide vervoerders handelen anders als u niet thuis bent tijdens de eerste levering.

DPD

Particulieren

Voor particulieren geldt het volgende: als u op het moment van de eerste levering niet thuis bent zal DPD het pakket bij de dichtstbijzijnde pakketshop afgeven. Hiervoor zijn echter wel twee uitzonderingen, namelijk:

- Als het pakket te groot is, dan zal het pakket voor een tweede keer bij u worden aangeboden. (Het pakket is te groot als de afmeting van het pakket groter zijn dan: L100 x B50 x H50 of het pakket zwaarder is dan 20kg.

- Mocht er geen pakketshop zijn die dichterbij is dan 5km van het opgegeven huisadres.

Indien u bij de tweede levering ook niet aanwezig bent of mocht het pakket te lang bij de pakketshop blijven liggen, zal het pakket weer detour gestuurd worden naar ons.

Nogmaals ontvangen:

Indien u het pakket nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij extra verzendkosten. Dit komt doordat wij de detour verzendkosten (€4,50) en een detour boete(€2,50) moeten betalen.

Wilt u uw pakket nogmaals ontvangen? Dan vragen wij u vriendelijk om alleen de detour boete te betalen.

Crediteren:

Indien u het pakket niet wenst te ontvangen en het bedrag wenst gecrediteerd te krijgen rekenen wij €4,50 voor de detour verzendkosten, plus €2,50 boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketshop.

Bedrijven

Voor bedrijven geldt het volgende: Als het pakket naar een bedrijfsadres gestuurd word, dan zal DPD het pakket drie maal aanbieden bij u. Mocht het na vier dagen nog niet gelukt zijn op het pakket te leveren, wordt deze weer detour gestuurd.

Nogmaals ontvangen:

Indien u uw order nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij per pakket extra verzendkosten, en ook de retourkosten en detour boete per pakket. Dit komt doordat wij de detour verzendkosten, de nieuwe verzendkosten en de boete moeten betalen voor elk pakket die niet afgehaald werd bij de pakketshop.

Kosten per pakket: €4,95 (of €6,95 voor pakketten 150cm of langer) opnieuw verzenden, €2,50 detour boete, €4,50 detour kosten.

Het totaalbedrag ligt aan de hoeveelheid pakketten die opnieuw verstuurd moeten worden.

Crediteren:

Indien u uw order niet wenst te ontvangen en het bedrag wenst gecrediteerd te krijgen rekenen wij de verzendkosten van opsturen van uw order, de detour verzendkosten, plus de detour boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketshop.

Kosten per pakket: €4,95 (of €6,95 als het pakket 150cm of langer is) verzendkosten, €2,50 detour boete, en €4,50 detour kosten.


GLS

Als u op het moment van de eerste levering niet thuis bent, dan ontvangt u meteen een bericht. In dit bericht kunt u aangeven of u het pakket nogmaals thuis wilt laten leveren of dat u dit wilt laten afleveren bij de dichtstbijzijnde pakketshop.

Mocht u tijdens de tweede levering niet thuis zijn, het pakket te lang bij de pakketshop blijven liggen of heeft u geen bericht gestuurd over uw voorkeur. Dan wordt het pakket detour gestuurd naar ons.

Nogmaals ontvangen:

Als particulier worden er geen extra kosten in rekening gebracht om het pakket nogmaals op te sturen.

Voor bedrijven worden wel opnieuw de verzendkosten in rekening gebracht. 

Crediteren:

Particulieren hebben recht op het volledige aankoopbedrag incl. verzendkosten. 

Bedrijven hierbij wordt wel 6,95 verzendkosten in rekening gebracht.